In Rosu… In Negru… Alb !! ( wordpress imported )

Posted on 23:44 by Notopic | 0 comentarii

In Rosu… In Negru… Alb !!





Nu se-ntoarce toamna odata…

Sa ma cheme, sa te cheme-napoi

Eu plecat undeva, tu plecata…

Cautam fiecare un noi….





Nici a august macar nu miroase…

De septembrie nici nu mai zic

Sunt restant si imi esti restanta…

Nu invat ci ma rog sa te pic…






Si e cald iar eu vreau inserare…

E uscat… mie-mi trebuie ploi

Toate-s verzi, eu le vreau ofilite…

Vreau Brumar si pe tine… pe noi.





N-am habar daca-i rau ori e bine

Stiu atat : te zaresc cand si cand

Alteori te miros parca-n mine

Si mereu dormi la mine in gand…





Sa nu crezi ca imi e dor de tine…

Nu-ti zic asta c-as zice putin

Traiesc noapte ca noapte mi-e bine

Si mor ziua ca zilele-s chin…






O s-astept sa te imbrace toamna

Sa te-ntorci cu furtuni si noroi…

Voi iubi toate ploile lumii

Daca vii tu cu ele-napoi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu