Omul nimeni ( wordpress imported )

Posted on 23:36 by Notopic | 0 comentarii

Nimic inainte si nimic-napoi...

Cazand sterg imagini si dezgrop uitarea.

In plete am colb si sub gene-mi tes nori,

Pe talpi e nisip si-n gand rade marea.

-- --

Sunt cel ce ti-a fost si cel ce-o sa-ti fie

Fantasma de care te-ai lovit uneori...

De mine nici colbul nici marea nu stie

Si nici tu n-ai aflat in atatea-ntrebari.

-- --

Mai dorm in vagon, mai ratez avioane...

Mai alerg pan' la tine, mai visez inspre noi.

Ma cheama la ele zeci de peroane

Si-ti caut privirea cand lumea-ngheata sloi.

-- --

Si ma-ntreb pentru ce tot strabat lumea-ntreaga...

Cand intreaga mea lume sade-n ochiul tau stang?

Si cat sa mai astept ca drumul sa-nteleaga

Ca la tine, nu-n zare, tot incerc sa ajung ?

-- --

De ce-mi cumpar bilet inspre gari nestiute?

De ce ma imbarc in zboruri prelungi?

De ce strazile tac iar hartile-s mute...

Si toti spun numai " mergi! " , nu " unde-ai vrea sa ajungi? " .

-- --

Nu vreau imbarcari spre niciun paradis;

Visez cod binar pe-un etaj de camin...

Mi-e bine, mi-e rau... mi-e mereu interzis,

E, desigur, prea mult... eu fiind prea putin.

-- --

Sunt cel ce ti-a fost cand tu n-aveai nevoie

Si cel ce nu e la ore tarzii...

Mai rad si mai plang... si ma nasc anevoie

Ca sa mor iar la gandul ca de mine nu stii.

---

( Heathrow Airport - Terminal 5, 23.11.2009, 05:23 a.m. )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu