Vreau 50.000

Posted on 02:50 by Notopic | 0 comentarii

De atatea semnaturi e nevoie pt a putea candida ca independent...nu?!
Le vreau eu !! Dar nu vreau sa vad numele bunicului sau mamei pe hartia aia... Vreau 50.000 de semnaturi apartinand celor din generatia mea. Vreau 50.000 de semnaturi " pe bune " ... nu nume culese din te miri ce liste pe care daca s-ar apuca cineva sa le verifice ar observa ca un sfert sunt ale unora decedati cu ani in urma... Vreau 50.000 de oameni cu varste intre 18 si 28 se ani dispusi sa schimbe dracu tara asta...in mai bine...sau in mai rau. Nu vreau sa fur. Ce sa mai fur si eu...si de la cine?! Vreau sansa sa schimb ceva sau sa fac praf tot. Repede!! Nu am impresia ca detin vreo solutie miraculoasa...ci doar vointa si incredere ca se poate. Si mai am ceva ce parca azi nimeni nu mai are : compasiune si curaj. Se pune problema ca si daca ajungi acolo n-o sa poti face mare lucru...ca " te absoarbe sistemul " si oricat ai vrea sa faci bine te vezi nevoit sa le faci astora de ragaie indestulati jocul. Ma dar pana cand jocul asta?! Ca eu copil fiind daca mi se punea pata imi luam jucariile si plecam... Vorba lui Eric Cartman : Fuck you guys... I'm going home !! Uite ca eu nu vreau sa fac jocul nimanui. Ce o sa-mi faca momaile alea-n costum de motaie-n plen cat e ziulica de lunga ?! Sa ma omoare?! Sa incerce !! O sa ma faca sa pierd tot... sa ajung la sapa de lemn?! Pai oricum o sa ajungem toti acolo...in foarte putin timp... In plus... eu nu vreau nimic. Nu vreau un scaun de care sa tin cu dintii doar ca vine banut frumos. Ma scarbeste ciolanul lor. Vreau un salariu decent...sa-mi dea cheile tarii, un salariu de 1500 de euro si o masina de servici second hand cu un consum de 8 /100. Dar niciun senator, deputat sau cine stie ce alt rahat puturos sa nu indrazneasca macar sa viseze la mai mult. Nu pe banii publici... Si mai vreau ceva... am lasat asta drept ultima cerinta insa asta e singura cu adevarat importanta : mana libera. Mana libera sa iau dosarele alea pe care le cerceteaza unii de 20 de ani si inca n-au aflat nimic din tot ce e de aflat. Mana libera sa iau declaratiile de avere si sa compar ce-i pe foaie si ce are fiecare in gradina... Si Doamne fereste sa dea cu virgula la cineva... Mana libera sa verific contractele de miliarde de euro... Mana libera sa vad cum de bulgarii fac autostrazi la nivel european si reusesc sa scoata pretul pe km de cateva ori mai mic decat la noi. Sau...mai bine zis...sa vad cum reusesc astia de la noi preturile astea S.F. Mana libera s-a infig mana-n parul madamei Udrea si s-o pun sa-mi explice cum de pot niste perdele de 3 lei sa coste sute de mii de euro... cum poate o frunza desenata-n graba sa coste 100.000 ?! Cum mortii masii poate sa-si bata curva asta joc de o tara... ca in fond la asta se rezuma toata discutia.
Nu vreau sa fiu vreun Tepes Voda. Vreau sa le fac toate legal... Dar
Doamne fereste sa fie vreun rahat d-asta dispus sa-mi puna bete-n roate...ca de traversat...traverseaza toti mai devreme sau mai tarziu... si e mult pana e intins primul fix pe trecerea de pietoni ca sa se faca liniste?! Ce ma... au putoii astia mai mult sange-n coaie ca voi?! Au legumele astea mai mult tupeu ?! Va vad pe strada... Va tatuati de semanati cu covoarele turcesti. Va dati gauri peste gauri...in nas...in limba, in buza, in buric...sfarc...clitoris si-n varf de p*la ( n-a c-am zis!! ). Traiti cu impresia ca sunteti tari...si cool. Aratati ca sunteti!! Aratati ca va pasa si ca nu va e teama de o mana de imputiti care nu vor decat sa va ia tot si sa va lase sa muriti incet... !! Dati-mi 50.000 de voturi de incredere si va promit ca in timpul unui mandat ori ori fac ceva din tara asta...ori ii dau foc definitiv. Macar eu o s-o fac repede...

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu