Amy and me...

Posted on 01:00 by Notopic | 0 comentarii

M-am lovit azi prin diverse locuri de stirea incinerarii cantaretei Amy Winehouse... si am citit o multime de comentarii lasate de diverse persoane pe marginea acestui subiect. Sunt cativa, putini...care i-au fost fani si care o plang pe Amy cea de pe scena. Eu nu am fost fan. Ii stiu cateva piese si recunosc ca de talent nu a dus lipsa. Dar nu plang artista... Nu fanii m-au indignat azi...ci marea, mult prea marea majoritate. Aici sunt cei care vin si dau cu bolovani. Ca a fost o proasta care s-a sinucis, ca se droga incredibil de mult, ca era o alcoolica... Se ajunge chiar la discutii cum ca ea trebuia sa fie altfel, ca era un idol...un model pt noua generatie... Amy nu s-a dorit dorit vreun idol oameni buni. Amy s-a visat candva pe scena si si-a urmat visul ala pana-n panzele albe. Daca modul in care a ales ea sa vada viata v-a facut sa va ingroziti atunci cand ati observat albumul ei pe biroul propriului vostru copil... mai aveti multe de invatat despre ce inseamna sa fi cu adevarat parinte. Amy a cantat. Nu v-a indemnat ea odrasla spre alcool ori droguri. Dar e mai usor sa dai cu piatra decat sa accepti ca daca " ala micu " se drogheaza atunci vina e a ta ca parinte... ca nu ti-a pasat catusi de putin de anturajul in care l-ai lasat timp de 8 ore pe zi...cat erai la munca. Nu Amy i-a preparat prima liniuta. Nu ea i-a turnat prima suta... Eu nu o plang dar nici nu o acuz de nimic. Cum sa o acuz eu de ceva cand cei din jurul ei...prietenii, familia...cei care au cunoscut-o pe Amy omul nu fac asta?! Deciziile sale nu m-au afectat in niciun fel... Nici o proasta nu o consider. Prost e ala care se apuca mort de beat sa-si curete arma in toiul noptii si e gasit cu materia cenusie intinsa pe peretii.Amy, va vine sau nu sa credeti, a stiu ce face. Nu a fost nici proasta nici nebuna. De ce " intuneric " a fugit atata amar de vreme...stie ea. Ceva insa e clar ca o chinuia ingrozitor...si scaparea a gasit-o in sticle si liniute. Credeti ca sfarsitul a surprins-o vreun pic ?! Daca da...gresiti amarnic. Eu n-o judec, n-o acuz si nici nu o plang...aleg s-o inteleg si-i urez drum bun. Faceti la fel...

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu